Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Edwarda Szylki w Ożarowie - Bieszczady jakie cudne

Bieszczady jakie cudne

W dniach 17-18. 05. 2017r klasy IIA, IIIB i IIID wraz z wychowawczyniami - P. Grażyną Wołek, P. Danutą Buczek i P. Mariolą Pecio wyjechały na wycieczkę do Polańczyka i nad Solinę.

Pierwszy dzień rozpoczęliśmy od zbiórki na parkingu obok budynku szkoły o godzinie 6:50, aby ok. 7:00 wyruszyć w Bieszczady. Droga upływała w przyjemnej atmosferze, umilanej opowieściami przewodnika o miastach, przez które przejeżdżaliśmy.

Po południu dotarliśmy do Polańczyka i zakwaterowaliśmy się w hotelu Jawor, aby za chwilę wyruszyć w pieszą wędrówkę po górach. Naszym celem była Połonina Wetlińska. Droga była męcząca, a wszyscy uczestnicy wyprawy byli brudni od błota, jednak satysfakcja z wejścia na szczyt i piękne widoki rekompensowały cały wysiłek.

Wieczorem po smacznej obiadokolacji, wyszliśmy całą grupą na spacer po mieście. Spontaniczną decyzją był udział w dyskotece, której główną atrakcję stanowiła wszechobecna na parkiecie piana. Wszyscy wróciliśmy do ośrodka mokrzy i niesamowicie rozbawieni.

Następnego dnia zwiedzaliśmy Solinę. Nie weszliśmy niestety na tamę z powodu jej remontu, mimo to widoki z daleka były naprawdę piękne. Potem pojechaliśmy do Sanoka, aby zwiedzić stare miasto, zamek i cerkiew.

Około 15:30 wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. W Ożarowie byliśmy o 20:00. Zmęczeni, ale pełni wrażeń rozeszliśmy się do swoich domów.

Zuzanna Bąk (tekst)

Wiktoria Tużnik (fotografie)

Metryczka

Wytworzono:2017-06-19 17:41przez:
Opublikowano:2017-06-19 00:00przez: Edyta Kielin-Kowalska
Podmiot udostępniający: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Edwarda Szylki w Ożarowie